Músicos Españoles Contemporáneos

3rd December 2012

Músicos Españoles ContemporáneosAgustín Manuel Martínez, a Spanish piano teacher, composer and webmaster of El Blog "De la Creatividad al Piano" has recently published a book titled "Músicos Españoles Contemporáneos" (ISBN: 9781291129427). This book contains a series of interviews in which Agustín remarks the diversity of the Spanish music nowadays.

On this book, Agustín interviews José Manuel Quintana Cámara about music and composition. He also interviews other Spanish music composers, producers, teachers and performers such as Sergio López López, Alejandro Escuder, Roberto Ruiz, Javier Salvador, Isabel Villagar, Carmen Sanchís, José Goterris, Jorge Alborch, Anna Vernia, Carlos Jaime Sarriá, Francisco Javier Martínez, José Jesús de la Asunción Cano or Isabel Alcaraz.

This book also includes two interviews to the "Delegación Valenciana de la Asociación Española de Profesores de Canto" and the "Asociación de Músicos Profesionales de España" as well as an annex with a interview about a project of music teaching.

seo
своими руками
"Me encanta escuchar solo el piano de las versiones conocidas de las bandas sonoras!! Te sale fantástico! Con la versión tuya no sé... me traslada a Francia.", ~Damaris Castillo, Argentina
"“With Tenderness and Love” is another favorite. Very spare yet very poignant, it’s a beautiful example of “less is more.”", ~Kathy Parsons, MainlyPiano.com, USA