Musicas Imaginadas Presents Timeless

14 July 2014

Ignacio Bahíllo presents in his radio program Músicas Imaginadas The Challenge, Stop Hunger!, Frenetic World and Wonders of Earth, four tracks from the album Timeless composed and produced by José Manuel Quintana Cámara. You can listen to or download the podcast of this edition here.

About Musicas Imaginadas

Músicas Imaginadas is a radio program focused on new instrumental music, the world of New Age and other contemporary music styles which are not usual in conventional radio. It is run by Ignacio Bahíllo and it is broadcasted every Monday from 22:30 to 23:30 (GMT+1 time) on Onda Pedriza radio.

seo
своими руками
"José Manuel is a wonderful composer and teacher. His evocative music is able to inspire peaceful feelings and images of nature, without being redundant, which both professionals and piano students can enjoy. I am recommending his pieces to all of my intermediate and advanced students." ~Niko Aiken, Piano Teacher, USA
"Buenos dias Profesor, la descarga muy bien sin problemas, el álbum no puede ser mas hermoso, transmite muchisima fuerza a la vez que ternura, la mayoría de las melodías tienen esa sensación de historias de amor, de melancolía, de ilusión, tienen una energía muy especial, este álbum tocado en un teatro debe ser lo máximo, yo es que no en vano nací el día de santa Cecilia, jajajaj, el piano y el violín son mis debilidades, soy fan de André Rieu y del las violinistas Boom, no me queda más que felicitarlo una vez más por esta preciosa música, que es un bálsamo para el alma y una caricia para los oidos.", ~Maryangeles Carro Afonso, Spain